HOLLAND CASINO ‘NIET ALLES IS BLUF’

Holland Casino / TBWANEBOKO, Agency.com

Bekijk deze campagne op pagina 130 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Holland Casino
Titel
Entertainment
Bureau
TBWANEBOKO, Agency.com
Account
TBWANEBOKO: Patritia Pahladsingh, Astrid Witteveen, Agency.com: Bas Muller
Copy
TBWA NEBOKO: Bas Engels, Joep Drummen
Art
TBWANEBOKO: Pim van Nunen, Agency.com: Jurriaan van Bokhoven, Pepijn Huibers
Strateeg
Kees Kalk
Opdrachtgever
MARCEL KALMEIJER, ASTRID VAN KEMPEN, MARC BIBBE, FLIP DÖTSCH
Film/Productiemaatschappij
Czar.nl, Goeroe Media
Editor
Of?ine + online montage: The Ambassadors, AVP
Muziek
Geluid: Earforce, The Ambassadors
RTV-producer
TBWANEBOKO: Rikje Thie, Annemarieke Beljaars
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Holland Casino
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van TBWANEBOKO, Agency.com
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening inzendingen

Dienstverlening

Doelstelling

Holland Casino profileren als een verrassende en leuke uitgaansgelegenheid.

Doelgroep

Incidentele bezoekers, 25 - 35 jaar. Ze komen behalve voor het spel ook voor entertainment en de unieke sfeer.

Strategie/Concept

De communicatiestrategie van Holland Casino steunt voor een belangrijk deel op de Speltipcampagne. In ‘Speltip 18: Niet alles is bluf’ draait alles om blufstrategieën. In de campagne pochen twee vrienden met afspraken met aantrekkelijke bekende Nederlandse dames. Dat blijkt geen bluf te zijn. Een tv-commercial krijgt een bloedstollend vervolg in een online game waarbij de bezoeker via bluf - of geen blufvragen een spannend mysterie ontrafelt. In het finale pokerspel zijn aantrekkelijke prijzen te winnen.

Media- en middelenstrategie

De tv-commercial en de online game sluiten naadloos op elkaar aan. Traffic naar de site wordt gegenereerd met de (online) middelen: PR, banners, e-mail, search engine marketing, de Holland Casino homepage en virale marketing door middel van seeding, social networks en blogs.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen