HOLLAND CASINO ‘NIET ALLES IS BLUF’

HOLLAND CASINO ‘NIET ALLES IS BLUF’

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
TBWANEBOKO, Agency.com
Jaar
2008
Paginanummer
130

Doelstelling

Holland Casino profileren als een verrassende en leuke uitgaansgelegenheid.

Doelgroep

Incidentele bezoekers, 25 - 35 jaar. Ze komen behalve voor het spel ook voor entertainment en de unieke sfeer.

Concept

De communicatiestrategie van Holland Casino steunt voor een belangrijk deel op de Speltipcampagne. In ‘Speltip 18: Niet alles is bluf’ draait alles om blufstrategieën. In de campagne pochen twee vrienden met afspraken met aantrekkelijke bekende Nederlandse dames. Dat blijkt geen bluf te zijn. Een tv-commercial krijgt een bloedstollend vervolg in een online game waarbij de bezoeker via bluf - of geen blufvragen een spannend mysterie ontrafelt. In het finale pokerspel zijn aantrekkelijke prijzen te winnen.

Media- en middelenstrategie

De tv-commercial en de online game sluiten naadloos op elkaar aan. Traffic naar de site wordt gegenereerd met de (online) middelen: PR, banners, e-mail, search engine marketing, de Holland Casino homepage en virale marketing door middel van seeding, social networks en blogs.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken