De teasermailing naar 30.000 (potentiële) Twingo-rijdsters is een week later opgevolgd door een mailing van Renault met daarin de uitnodiging om naar de dealer te komen. Vervolgens zijn er Boomerang-kaarten ingezet. De teasermailing bestaat uit een handgeschreven brief met in de envelop twee snapshots van de nieuwe Twingo in Parijs. Afzender van de mailing is de mysterieuze vriendin M. De authentieke aanpak van de teasende mailing heeft met beperkt budget zeer veel free publicity* opgeleverd in zowel nationale als internationale media. Hiermee is 81% van alle vrouwen in de leeftijdsgroep 20 tot 49 jaar bereikt. Daarom is deze mailing misschien wel de meest spraakmakende dm van 2007. * Berichtgeving op het NOS-journaal en bij Hart van Nederland; in 8 landelijke en 27 regionale kranten; op 5 nationale radiozenders en op meer dan 100 websites met daarop zo’n 900 reacties van bezoekers. De mailing is niet alleen in Nederland in de media gekomen, maar ook in Engeland, Spanje, Zwitserland, Duitsland, België, Frankrijk, Hongarije en zelfs Canada.