Het voordeel van vooruitdenken

Het voordeel van vooruitdenken

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Zwitserleven
Bureau
ARA Groep
Jaar
2011

Doelstelling

Onderhouden van positief onderscheidend vermogen en voorkeurspositie van Zwitserleven ten opzichte van de concurrentie. Onderhouden van naamsbekendheid en imago. Daarnaast wil Zwitserleven benadrukken dat ze dé pensioenspecialist zijn. En om later een goed pensioen te hebben moet je er nu wat aan doen.

Doelgroep

Tussenpersonen, werkgevers, particuliere markt.

Strategie/Concept

De nieuwe campagne van Zwitserleven behoudt al het goede van Het Zwitserleven Gevoel, maar voegt een nieuw element toe. 'Het voordeel van vooruitdenken'. Het vooruitdenken doet Zwitserleven al sinds 1901, maar is nu ook verwoord en concreet gemaakt met oa duurzaam beleggen en diverse producten en diensten. Het is ook een oproep naar de consument om vooruit te denken en nú in actie te komen om het goed te regelen voor later.

Media- en middelenstrategie

TV en Zwitserleven.nl (nieuwe site) en de actie site vooruitdenken.nu vormen de basis. Ondersteund door adverteren in vakbladen, seminars/event, DM, Pr, productontwikkeling, online magazine en een interne kick-off.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken