Heel Nederland Dipvrij

Cup-a-Soup, Unilever / LEMZ

Bekijk deze campagne op pagina 207 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Cup-a-Soup, Unilever
Titel
Cup a Soup
Bureau
LEMZ
Account
Jack Gnodde, Christel Humme
Copy
Ilona van de Laarschot
Art
Carianne van Raak, Remco Marinus
Strateeg
Tim Claassen
Opdrachtgever
Marit van der Laan, Marcel Ribbens
Film/Productiemaatschappij
First on Mars
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Cup-a-Soup, Unilever
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LEMZ
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Het verhogen van de verbruikfrequentie van Cup-a-Soup voor zowel retail als OOH, door middel van een krachtige merkactivatie, gebruikmakend van de Cup-a-Soup zakjes als communicatiedrager en actiemiddel.

Doelgroep

Retail: gezinnen met kinderen, kostwinners en jonge alleenstaanden. OOH: werknemers van bedrijven waar Cup-a-Soup wordt aangeboden.

Strategie/Concept

Iedereen heeft wel last van de dagelijkse dip rond vier uur, maar veel Nederlanders geven hier niet aan toe en jakkeren door. Terwijl het negeren van de dip tot behoorlijke blunders kan leiden.

Media- en middelenstrategie

Met op waarheid gebaseerde dipsituaties op de actieverpakkingen schudt Cup-a-Soup Nederland wakker voor de gevolgen van het negeren van de dip. Via radio en online advertising wordt iedereen opgeroepen in actie te komen op www.cupasoup.nl. Met een zakje Cup-a-Soup word je zelf dipvrij en in een interactief videotraject kun je meehelpen aan een dipvrij Nederland door zakjes te droppen in dipgebieden. Bovendien maak je iedere dag kans op een Dip Free Trip naar de zon.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen