Positionering van een nieuw event, inzamelen 250.000 oude schoenen in alle filialen in Nederland tijdens het 4 dagen durende event, traffic genereren naar de filialen en repeating traffic om de waardebon in te leveren. Wegens de ruim behaalde doelstellingen, wordt het event in 2009 herhaald.
Voor het event bedachten we de naam ‘Goed Doen Met Je Oude Schoen’. In de communicatie bedachten we een formule die voor de doelgroep ‘kinderlijk’ helder is, een paar oude schoenen = een waardebon van 10 Euro + een donatie aan het goede doel KiKa waard: “Voor elk paar oude ingeleverde schoenen ontvang je een waardebon van 10 Euro en steun je KiKa”. De boodschap hebben we door kinderen laten uitbeelden, omdat juist kinderen de meest pure indruk achter laten. In alle uitingen ‘maken’ kinderen de boodschap.
RTV, Huis aan Huis folders en flyers, www.goeddoenmetjeoudeschoen.nl, integratie op Scapino.nl en in de Scapino online nieuwsbrief, POS:banieren, stoepbord, ballonnen, t-shirts, waardebon.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken