GAMMA Lego

GAMMA Lego

Categorie
Retail
Adverteerder
GAMMA
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2011
Paginanummer
468

Nominatie 2011

Doelstelling

Behouden en versterken van de (top-of-mind) merkbekendheid en stimuleren van deelname aan de Lego-actie ten behoeve van store traffic.

Doelgroep

Heel klussend Nederland. Van de decoratieve tot de zware constructieklusser. Primair mensen met kinderen. Secundair iedereen die kinderen kent en/of zelf graag met Lego speelt.

Concept

Met klussen kun je niet vroeg genoeg beginnen. Spelen met Lego is de ideale basis voor het verwerven van klusinzicht: experimenteren met vorm, constructie en kleur. In een televisiecommercial laten we zien dat in elk kind een klusser schuilt. Want jong geleerd is oud gedaan; al hebben deze jongens zich wellicht iets te snel ontwikkeld.

Media- en middelenstrategie

TV is het middel bij uitstek om snel en impactvol een groot bereik onder een brede en gevarieerde doelgroep op te bouwen. Uiteraard wordt de actie ondersteunt in de wekelijkse huis-aan-huis folder, instore en een Lego-bouwwedstrijd in de vestigingen met finale in Lego World.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken