Franx, de introductie van een fintech die het écht anders doet.

Franx, de introductie van een fintech die het écht anders doet.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
FRANX
Bureau
epidemie
Jaar
2018
Paginanummer
220

Doelstelling

Onduidelijke tarieven, orders die alleen telefonisch tussen 9 en 5 kunnen worden doorgegeven. Te veel betalen voor weinig service. Welkom in de oude wereld van ondernemers in Nederland die wereldwijd zakendoen. Een wereld die Franx voorgoed heeft veranderd. En dat moesten alle MKB'ers die internationaal zakendoen weten!

Doelgroep

MKB dat internationaal zakendoet.

Merkomschrijving

Franx, initiatief van ABN AMRO, is ontstaan vanuit de visie dat iedere MKB'er recht heeft op zorgeloze internationale betalingen en wisselkoersen voor een eerlijke en transparante prijs. Daarom biedt Franx het MKB een unieke online multi-valutarekening: Altijd inzage in actuele koersen en transacties, zodat veel geld en tijd wordt bespaard.

Concept

De nieuwe fintech Franx doet het écht anders. En dat komt terug in de naam; Frank betekent in het Engels 'eerlijk en oprecht'. Dit is doorgetrokken naar de merkwaarden, de service en de campagne. Let's be franx, dat kan toch anders?

Media- en middelenstrategie

PR, Out of Home, radio en print. Online via See, Think, Do. LinkedIn focus groepen met segmentatie naar de juiste pagina binnen Franx. Opgevolgd in de sales zodat de cirkel rond was.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken