"Een huis moet rust geven." Dat is de gedachte. Dat is het idee. De economische crisis geeft veel onzekerheid. Ook rondom woningbezit. Onzekerheid over huizenprijzen, hypotheekrenteaftrek. Kan ik hier (later) nog wel blijven wonen? Wat als ik mijn baan kwijt raak? Of ik of mijn partner komt te overlijden? Onzekerheden die je juist bij een huis niet wilt hebben. Want als iets rust moet geven, is het wel je (t)huis. En die zekerheid, die rust, wil Rabobank haar klanten garanderen. Dat willen we met de campagne duidelijk maken. De campagne laat (tv en outdoor) mensen zien die het goed geregeld hebben en vertellen wat hun eigen thuis betekent. We brengen in feite het belang van een huis voor mensen in beeld, waaruit blijkt waarom een huis rust moet geven. Met radio, print en online toont de campagne een drietal oplossingen voor mogelijke onzekerheden. Te weten: 1) de Adviseur; onderhoudsgesprek. 2) Overlijdensrisicoverzekering; niet je huis moeten verkopen als jij of je partner komt te overlijden. 3) Rabo OpbouwHypotheek; sparen om later de hypotheek (deels) af te kunnen lossen zodat woonlasten ook dan betaalbaar zijn.