Edet Vochtig Toiletpapier

Edet Vochtig Toiletpapier

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
SCA Hygiene Products Zeist B.V.
Bureau
Publicis
Jaar
2010
Paginanummer
273

Doelstelling

Awareness en stimuleren van koopintentie voor het nieuwe vochtig toiletpapier van Edet.

Doelgroep

Vrouwen vanaf 25 jaar, vaak werkend, vaak met kinderen. De kopers van vochtig toiletpapier vinden hygiëne bovengemiddeld belangrijk.

Concept

Het concept verbeeldt op eenvoudige wijze de unieke feature: je kunt de vochtige toiletdoekjes met een zuignap ophangen, zodat je dat beetje extra hygiëne altijd binnen handbereik hebt. Het idee achter de campagne is: sommige dingen zijn nu eenmaal handiger als ze aan de muur hangen.

Media- en middelenstrategie

Om op korte termijn zo veel mogelijk mensen te bereiken is TV ingezet. Daarnaast alle belangrijke vrouwenbladen en Allerhande. Het idee is zo uitgevoerd dat print en TV één op één vanuit hetzelfde concept konden worden ingezet. Om dicht bij het point of purchase te communiceren, tijdens de promoties met display, vulden we de campagne aan met outdoor.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken