Dermalex Repair, specialist bij eczeem en huidirritatie.

Chefaro Nederland B.V. / Etcetera

Bekijk deze campagne op pagina 351 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Chefaro Nederland B.V.
Titel
Receptvrij geneesmiddel
Bureau
Etcetera
Account
Dick van der Lecq, Mirelle Schelvis
Copy
Maarten Remmers
Art
Wouter Voges
Strateeg
Hans Middelhoek
Opdrachtgever
Jan-Willem Bartels, Natascha Rosenbrand
Film/Productiemaatschappij
Havasu
Muziek
Studio Alfred Klaassen
RTV-producer
Patrick Nelemans
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Chefaro Nederland B.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Etcetera
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

1. Bekendheid; 2. Interesse wekken door Dermalex Repair neer te zetten als effectief middel. Groeien naar autoriteit op het gebied van eczeem en huidirritatie.

Doelgroep

Vrouwen 25+. Zij kopen het product voor zichzelf, hun partner of eventueel voor hun kinderen.

Strategie/Concept

Dermalex Repair heeft als concurrentievoordeel dat het eczeem en huidirritatie mag claimen. Daarom is de communicatiestrategie gericht op de effectiviteit van het middel. De effectiviteit van Dermalex wordt op een creatieve manier verbeeld door het wegsmeren van de symptomen. De autoriteitsclaim wordt ondersteund door het noemen en tonen van het Dermalex Repair-assortiment, dat bestaat uit een crème, foam en hoofdlotion.

Media- en middelenstrategie

Met tv-commercials is op een effectieve manier bekendheid opgebouwd en interesse gewekt. Internet is daarnaast ingezet als informatievoorziening naar consumenten m.b.t. werking en assortiment, en ter ondersteuning van de autoriteit. Trail is extra gestimuleerd middels POS.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen