Debat op scherp

Debat op scherp

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Van Doorne Advocaten, Notarissen, Fiscalisten
Bureau
707 Brand Communications
Jaar
2010
Paginanummer
73

Doelstelling

Het vergroten van de naamsbekendheid van Van Doorne als kwalitatief hoogstaande juridische dienstverlener met kennis van relevante sectoren en positioneren als onafhankelijke juridische sparringpartner

Doelgroep

CEO's, CFO's, COO's en bedrijfsjuristen (250+ organisaties, AEX en Midcap)

Concept

Om een echte dialoog aan te gaan met de doelgroep organiseerde Van Doorne in samenwerking met BNR Nieuwsradio vier debatten rondom vier hot topics: Kredietverlening in crisistijd, De rol van de toezichthouder, Marktwerking in de zorg en Pensioenfondsen in veranderende tijden. De debatten boden plaats aan ruim 120 personen. Geïnteresseerden konden zich op debatopscherp.nl aanmelden voor het debat en informatie vinden over de sprekers, het programma, etc. Ook kon hier na elk debat een videoverslag bekeken worden

Media- en middelenstrategie

Debatten die met een korte boost, in voor de doelgroep relevante media, werden aangekondigd.Media: radio (BNR), print (IM's in het Financieele Dagblad) en online (actiesite, banners, e-uitnodiging)
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken