Gezien de kleine doelgroep en ambitieuze doelstelling is er voor media gekozen waarin snel veel beleggers konden worden bereikt (print, radio, tv en TV commercial 1 flyers) en waarmee getarget kon worden op actieve beleggers (bannering, e-mail, online spots). Voor de middelen betekende de doelstelling dat ze herkenbaar moesten zijn en site traffic moesten stimuleren. T.b.v. herkenbaarheid sloten alle materialen aan bij het thema GEZOCHT. Om sitebezoek te stimuleren werd in alle middelen de ‘beloning’ van 25.000 euro en het webadres vermeld. Voor radio werd een opsporingsbericht gebruikt, voor alle overige media een GEZOCHT-poster. Om inschrijving te stimuleren werd Jort Kelder als sympathieke doch sturende host op de site ingezet. Hij gaf uitleg, reageerde op klikgedrag en gaf complimenten zodra de bezoeker zich inschreef. Daarna daagde Jort hem uit voor de beleggersquiz. Die stuurde aan op het uitdagen van vrienden. Ook de mogelijkheid om als team deel te nemen aan het toernooi zorgde voor een klein sneeuwbaleffect, waarmee het aantal deelnemers op 22.000 uitkwam. Mobile Advertising