De Maffe Marathon

De Maffe Marathon

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
De Bijenkorf
Bureau
Selmore
Jaar
2010
Paginanummer
304

Doelstelling

Uitbouwen van het salesevent de Maffe Marathon op het gebied van traffic en sales.

Doelgroep

Zowel klanten van de Bijenkorf als niet klanten die in zijn voor nieuwe en stijlvolle dingen, die houden van een goeie deal en het leuk vinden om te sparen.

Concept

Laat je verlangens de vrije loop! De Maffe Marathon in de Bijenkorf gaat namelijk weer van start. Alle mooie merken tegen zulke maffe prijzen.

Media- en middelenstrategie

Het campagneconcept is breed ingezet.TV: aankondigen salesevent + aanvragen boekjes online.DM: catalogus.Kick-off event met bekende Nederlander.TV/radio/print: communiceren maffe aanbiedingen per dag.Etalages/POS: verlangens komen tot leven.Online: game.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken