De Kaasmeesters

De Kaasmeesters

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Westland Kaasspecialiteiten - Maaslander
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2010
Paginanummer
283

Doelstelling

De doelstelling van deze campagne is naast het realiseren van een hogere top-of-mind positie, vooral het laden van het merk Maaslander met de belangrijkste claim smeuïg (door minder zout).

Doelgroep

De doelgroep van deze campagne is boodschappend Nederland, met focus op vrouwen in de leeftijdscategorie 35-49 jaar.

Concept

Maaslander is de lekkerste kaas van Nederland en dat komt door de manier waarop Maaslander gemaakt wordt. Dit wordt gedemonstreerd door de Kaasmeester die zijn onhandige assistent laat zien dat Maaslander zo lekker is omdat er (o.a.) minder zout in zit. De heerlijk smeuïge smaak die daar uit voort komt zien we terug op het gezicht van de dochter van de kaasmeester: "Maaslander. Dat proef je met je ogen dicht."

Media- en middelenstrategie

Om een hogere top-of-mind positie te realiseren is een gekozen voor media met een hoge exposure waarde: tv, online pre-roll, banners en ondersteunend print.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken