CUP-A-SOUP SPECIALS

CUP-A-SOUP SPECIALS

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Nederland
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2008
Paginanummer
296

Doelstelling

Maximale awareness genereren voor de nieuwe Cup-a-Soup range Specials en het stimuleren van thuisgebruik.

Doelgroep

Thuisgebruikers, met nadruk op vrouwen. Daarbij out of home consumptie niet uitsluiten.

Concept

Cup-a-Soup Specials zit boordevol extra lekkere ingrediënten. Dat is dus telkens weer heerlijk genieten, thuis of op het werk. Cup-a-Soup Specials is zo lekker, daar kun je even heerlijk bij wegdromen. Daarom is Cup-a-Soup Specials wellicht net iets te lekker voor op het werk.... En voor wie het wel aandurft op het werk, zijn er nu ook speciale bedrijfsverpakkingen van Cup-a-Soup Specials.

Media- en middelenstrategie

Gezien de breedte van de doelgroep is gekozen voor een efficiënte combinatie van bereiksmedia: televisie (inclusief tag on voor bedrijfsverpakkingen), online en outdoor.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken