Campagne overname Kempen & Co.

Campagne overname Kempen & Co.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
F. van Lanschot Bankiers
Bureau
Etcetera
Jaar
2007
Paginanummer
43

Doelstelling

Bekendmaken dat Van Lanschot beleggingsspecialist Kempen & Co heeft overgenomen en wat de meerwaarde is.

Doelgroep

Vermogende particulieren, medewerkers, klanten, stakeholders.

Concept

Met minimale middelen maximaal resultaat. Dit vraagt om een eenduidig idee waarmee de boodschap in één oogopslag wordt overgebracht. Vanuit beide logo’s is een sterk visueel idee ontwikkeld dat de meerwaarde van de overname direct duidelijk maakt. Het schakelt ook naadloos met de pay-off ‘Ervaar het verschil’. Gelijktijdig is een actief intern en extern pr-beleid gevoerd.

Media- en middelenstrategie

Zet een beperkt budget zo effectief mogelijk in. De kwaliteit van het contact staat centraal. De doelgroep kijkt weinig tv, maar wel selectief. Daarom inkoop alleen na 22.00 uur rondom Journaal, Nova en Pauw&Witteman. Daarnaast zijn selectieve printtitels ingezet. Het idee is ook doorvertaald naar interne communicatie. Zo is de eerste nrc.next special, met als thema ‘In 48 stappen miljonair’ voorzien van een banderol, verstuurd naar alle 2.900 medewerkers.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken