CAMPAGNE FALL/WINTER 2008

CAMPAGNE FALL/WINTER 2008

Categorie
Retail
Adverteerder
Setpoint
Bureau
Crossmarks
Jaar
2008
Paginanummer
572

Doelstelling

De Fall/Winter collectie 2008 onder de aandacht brengen op een manier die aansluit bij de beleving van de Setpointman.

Doelgroep

Mannen die zich graag kleden in stijlvolle herenmode uit het middensegment.

Concept

Setpoint profileert zich als stijlautoriteit voor de ‘Setpointman’ – een modebewuste man met een actief leven. Om dat profiel te (blijven) laden, is voor de Fall/Winter collectie 2008 inspiratie gezocht bij de Britse traditie van ambachtelijke tailors en hun ‘heritage of style’. Topfotografie en topmodellen zorgen voor een kwalitatief beeld met internationale allure en een hoog fashiongevoel. Ook onderkoelde Britse humor speelt een prominente rol.

Media- en middelenstrategie

De communicatie richt zich vooral op vaste klanten via thematische en actiematige direct mailings en e-mailings. Ook ontvangen vaste klanten elk half jaar een glossy magazine. Instore communicatie zorgt voor herkenning op de winkelvloer en de website sluit volledig aan op het seizoensthema.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken