Bas for Zeeman

Bas for Zeeman

Categorie
Retail
Adverteerder
Zeeman
Bureau
Persuade Brand Interaction
Jaar
2011
Paginanummer
483

Doelstelling

Het merk Zeeman vitaliseren en bewijzen dat er goed uitzien niet duur hoeft te zijn.

Doelgroep

Vrouwen van 20-35 jaar.

Concept

Wat is de match tussen extravagante ontwerper Bas Kosters en het nuchtere Zeeman? Beiden vinden dat design niet duur hoeft te zijn. Daarom vragen we Bas Kosters een exclusieve collectie nacht- en ondermode te ontwerpen; Bas for Zeeman. De collectie ligt voor Zeeman prijsjes in de 1200+ Zeeman winkels.

Media- en middelenstrategie

Sociale media en pr spelen een grote rol. Maanden voor de collectie in de winkel ligt, wordt het nieuws van de samenwerking gelekt, met coverage in alle print/tv/online media als gevolg. De storm aan free publicity herhaalt zich rondom de lancering, die plaatsvindt middels een pyjama party voor hip & happening Amsterdam en de pers. Buitenreclame, advertenties, een speciale editie van de hah folder, instore materiaal, een microsite en een intensieve dialoog met de doelgroep via sociale media trekken nieuwe en bestaande klanten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken