ANDRÉLON GLANS

ANDRÉLON GLANS

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Benelux
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2008
Paginanummer
294

Nominatie 2008

Doelstelling

Het onder de aandacht brengen van een nieuwe range Andrélon Glansproducten.

Doelgroep

Vrouwen met dof haar, die meer glans aan hun haar willen geven.

Concept

Glans in het haar is onder vrouwen een van de grootste behoeftes: want wie wil er nu geen gezond glanzend haar? Daarom hebben alle shampoomerken een glansvariant in hun assortiment waar ze in massamedia over communiceren. Meestal doen ze dit door beroemde modellen te laten zien met hun glanzende haar. Andrélon doet dat niet, maar communiceert op een Andrélon manier over glans. Die Andrélon manier is altijd onderdeel van ‘t echte leven. Andrélon laat op relativerende en positieve toon zien dat het effect van de Andrélon Glans range resulteert in mooi glanzend haar en daarna ook verrassend doorstraalt in de rest van je leven.

Media- en middelenstrategie

Breed bereik via 40” TVC. Ondersteunende middelen: print, outdoor en online advertising.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken