Always be yourself

Always be yourself

Categorie
Retail
Adverteerder
WE Fashion
Bureau
Stamenkovits Stibbe Stalenhoef Schreuder & Orchestra
Jaar
2011
Paginanummer
482

Doelstelling

Positionering van het merk WE in combinatie met het genereren van store traffic (on- en offline).

Doelgroep

Mensen met een mindset van 25-35 jaar. Jong, vol ambities en persoonlijke idealen.

Concept

Inspirerende "Be yourself" quotes in combinatie met beelden van mensen die hun eigen stijl laten zien en hierbij zichzelf zijn. Want wie zijn eigen stijl heeft, is zichzelf. En wie zichzelf is, is op zijn mooist. In alle opzichten.

Media- en middelenstrategie

Inzet van advertenties in dagbladen en magazines (incl. pilot QX-codes), POS, outdoor (steigerdoeken, spectaculairs, bus-/tramreclame) en online media (iPad advertising, banners, website).
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken