Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder

Klaverblad Verzekeringen / BVH

award
Winnaar 2012

Bekijk deze campagne op pagina 176 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Klaverblad Verzekeringen
Titel
Verzekeringsmaatschappij
Bureau
BVH
Account
Anne-Britt van Uchelen, Veronique Kriesch
Copy
Peter van Zijp
Art
Maarten Bakker
Strateeg
Jeroen Kaal
Opdrachtgever
Jacinta Gelauff, Peter Paul Barth en Gerard Ziedses des Plantes
Film/Productiemaatschappij
Hazazah, regisseur: Wim van der Aar
Editor
Teun Rietveld
Muziek
Feike de Wit, (geluid: Kees Kroot, Soundcircus)
RTV-producer
Violet van der Straaten
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Klaverblad Verzekeringen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van BVH
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel winnaars

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Er is maar een doelstelling: meer naamsbekendheid. Klaverblad Verzekeringen bestaat al lang maar is onbekend bij het grote publiek. Omdat consumenten zich steeds meer via internet oriënteren op verzekeringen, kan Klaverblad niet langer de grote onbekende blijven. Klaverblad wil een authentiek imago tot stand brengen door haar mentaliteit te tonen.

Doelgroep

Gewone mensen die reële risico's willen verzekeren (20-65 jaar).

Strategie/Concept

De directie van Klaverblad wordt steeds geconfronteerd met ideeën om zaken te veranderen en te 'moderniseren'. Het blijken iedere keer geen verbeteringen, integendeel. Ze zijn dan ook resoluut in hun oordeel: dat doen wij dus niet. Bij Klaverblad blijven we gewoon goed verzekeren, al sinds 1850. Tegenwoordig is dat al heel bijzonder. Vandaar het campagnethema: 'Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.'

Media- en middelenstrategie

Single media strategie: radio en televisie, gezien doelgroep en doelstelling het meest effectief en efficiënt.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen