Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder

Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Klaverblad Verzekeringen
Bureau
BVH
Jaar
2012

Winnaar 2012

Doelstelling

Er is maar een doelstelling: meer naamsbekendheid. Klaverblad Verzekeringen bestaat al lang maar is onbekend bij het grote publiek. Omdat consumenten zich steeds meer via internet oriënteren op verzekeringen, kan Klaverblad niet langer de grote onbekende blijven. Klaverblad wil een authentiek imago tot stand brengen door haar mentaliteit te tonen.

Doelgroep

Gewone mensen die reële risico's willen verzekeren (20-65 jaar).

Strategie/Concept

De directie van Klaverblad wordt steeds geconfronteerd met ideeën om zaken te veranderen en te 'moderniseren'. Het blijken iedere keer geen verbeteringen, integendeel. Ze zijn dan ook resoluut in hun oordeel: dat doen wij dus niet. Bij Klaverblad blijven we gewoon goed verzekeren, al sinds 1850. Tegenwoordig is dat al heel bijzonder. Vandaar het campagnethema: 'Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.'

Media- en middelenstrategie

Single media strategie: radio en televisie, gezien doelgroep en doelstelling het meest effectief en efficiënt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken