ADHD

Eli Lilly (Strattera) / Grey Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 352 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Eli Lilly (Strattera)
Titel
Strattera
Bureau
Grey Amsterdam
Account
Rob Kops, Kim Bruin
Copy
Richard Hol
Art
Ecco Vos
Strateeg
Rob Kops
Opdrachtgever
Marco Frenken
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Eli Lilly (Strattera)
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Grey Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Verander de attitude van kinderartsen en -psychiaters ten aanzien van de behandeling van ADHD: van behandeling tijdens schooltijd naar behandeling gedurende de hele dag.

Doelgroep

Kinderartsen en kinderpsychiaters.

Strategie/Concept

Op indringende wijze maken wij voor de doelgroep invoelbaar dat ADHD ook buiten schooltijd voor problemen kan zorgen voor het kind en zijn omgeving. In tegenstelling tot andere medicijnen kan Strattera, dankzij de langdurige werking, op elk moment van de dag ADHD-symptomen verminderen.

Media- en middelenstrategie

Advertenties in specialistenbladen. Ondersteunende materialen voor de artsenbezoeker. Stand op artsencongressen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen