Uitreiking Accenten

Het was weer een fantastische SAN Uitreiking 1 juni 2017 met prachtige winnaars!

‘BE REAL’ dat was het thema van het SAN Jaarboek 2016 en de uitreiking van de SAN Accenten 2016 afgelopen donderdagavond 1 juni 2017. Studio 21 in Hilversum was met ruim 880 vakgenoten helemaal uitverkocht! Met Beau van Erven Dorens als host van de avond werden de beste marcom cases en campagnes van 2016 bekroond met een SAN Accent.

Fotograaf Jimmy Nelson belichtte het thema BE REAL door zijn levenswerk te tonen en met prachtige verhalen toe te lichten, cabaretier Peter Pannekoek hield de gasten een (lach-) spiegel voor. Een mini concert van top artiest Dotan maakte het feest traditiegetrouw tot het Jaarfeest van het Jaar!

Naast de 41 SAN Accenten 2016 in 11 categorieën werden ook de SAN ABC Accenten uitgereikt en het SAN New Kids on the Block Accent.

SAN ABC ACCENTEN
Adverteerder van het Jaar 2016: Zeeman
Bureau van het Jaar 2016: Dawn
Consistent Accent 2016: NS

SAN New Kids on the Block Accent 2016:  GOSPOOKY

Kijk voor alle winnaars bij: http://sanaccent.nl/accenten/winnaars/  

Kijk voor foto’s op: https://www.flickr.com/photos/ridderhof/albums/72157681481759724

En ook op: sanaccent2016.photonic.nl

Kijk voor een korte video impressie op het SAN YouTube kanaal

OOK NOG VEEL DANK AAN ONZE SPONSORS:
Hoofdsponsor De Persgroep Nederland, Gouden sponsors NS, Randstad Groep Nederland en Sanoma en alle 31 andere sponsors, partners en mediapartners. Zonder hun support kunnen wij dit niet voor elkaar brengen: HULDE!

 

 

SAN VAN, VOOR EN DOOR ADVERTEERDERS

De SAN deelt de 3.322 beste campagnes van de afgelopen 11 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF