SAN Jaarboek 2011 in productie

26 januari 2012
Hurkmans-LR-2009.021.jpg

Het 1e exemplaar van het nieuw uit te komen SAN Jaarboek 2011 wordt op 1 maart 2012 uitgereikt aan gastspreker Raoul Heertje, die zijn eigen licht over het gekozen thema “Open &bloot” zal laten schijnen. Deze bijeenkomst exclusief voor SAN juryleden, genodigden en sponsors zal wederom gehouden worden bij het gastvrije NS te Utrecht. De juryleden nemen na afloop het Jaarboek mee naar huis ter voorbereiding van de jurysessies half maart a.s. Deze Nominatie jurering vindt dit jaar plaats bij SanomaMedia te Hoofddorp (dus NIET bij Rabobank!!).
     
Met de dalende economische verwachtingen keek de SAN dit jaar met spanning uit naar de inzendingen. Alle verwachtingen te boven wordt het boek vrijwel even goed gevuld als vorig jaarboek met 312 ingezonden campagnes! Waar Corporate dit jaar iets achter loopt, laten de categorieën Durables en Non-profit/ Overheid een groei van ca. 10% zien.
Een goed teken dat adverteerders en bureaus zo veel kwalitatief goede campagnes het afgelopen jaar hebben gemaakt. Nu is het aan de 11 SAN juryteams te beoordelen welke er boven uitsteken en een Accent verdienen.