PERSEN DRAAIEN SAN JAARBOEK 2016

13 februari 2017

Het nieuwe SAN Jaarboek 2016 telt maar liefst 532 pagina’s !

SAN voorzitter Paul Geraeds en Jaarboek commissie voorzitter Jaap Houthuijs zijn bijzonder trots dit te kunnen melden: ”Het zegt iets over het vernieuwde elan in ons vak en de juiste weg die de SAN is ingeslagen met de succesvolle categorie Smart Idea afgelopen jaar. En ook de nieuwe overkoepelende categorie Branding 360° dit jaar. Gezien het mooie aantal inzendingen (31 cases!) in Branding 360°, hebben we ook in deze overkoepelende categorie een mooie slag gemaakt, goed werk dat uitblinkt op alle vlakken verdient nu eenmaal een extra prijs!

We hebben dit jaar tevens een prachtige spreiding gezien van de 288 ingezonden campagnes over – en ook de (weder) opbloei van – de diverse overige categorieën.”

De toegenomen belangstelling van jongere bureaus en de nu al geslaagde introductie van de categorie Branding 360° maakt dat de 28e jaargang van de verkiezing SAN Accenten dit jaar wederom een bredere vertegenwoordiging en verjonging van het vak heeft gerealiseerd.

Jaap Houthuijs:
“Nu is het aan de SAN juryleden; een eervolle en vooral inspirerende taak om de mooiste cases van 2016 eruit te lichten.”