Nieuws

Guda van Noort

SAN New Kids on the Block 2015

19 februari 2016

De SAN heeft de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus begin 2015 overgenomen van de initiatiefnemers B&BA en FONK. Hiermee geven wij ruimte aan jonge bureaus om zich aan onze achterban – de adverteerders - te presenteren. Maar vooral ook aan de adverteerders om kennis te maken met de nieuwste initiatieven binnen het marcom vak en de bureauwereld. Voor het…

Verder lezen

Ruim 220 SAN juryleden bekend

Ruim 220 SAN juryleden bekend

Met trots stelt de Stichting SAN aan u voor: ruim 220 juryleden van de 11 vakjury’s c.q. categorieën die gezamenlijk de ingezonden campagnes van 2015 gaan beoordelen. Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking. Zijn zeer ervaren marketing- en communicatiespecialisten, werkzaam op Senior niveau bij adverteerders met minimaal 5 jaar ervaring. Het…

Verder lezen

Considerationlist bekend

3 februari 2016

De SAN, B&BA en FONK hebben de Considerationlist in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent 2015 samengesteld. Criteria Considerationlist De bureaus die in aanmerking kwamen voor de Considerationlist SAN New Kids on the Block 2015 voldoen alle 24 aan de volgende criteria: maximaal 3 jaar oud; ‘here to stay ‘in de zin van:…

Verder lezen

SAN New Kids on the Block

21 januari 2016

Voor het tweede achtereenvolgende jaar jureert de SAN de New Kids on the Block. Gisteren 19 januari 2016 kwamen SAN, B&BA en fonk bijeen om de kandidaten voor de Considerationlist van de SAN NKOTB 2015 te bepalen. Welke jonge bureaus zijn het meest succesvol gebleken? Voor welk bureau vallen de Hoofd- en Vakjury dit jaar als een blok? Welke genomineerden…

Verder lezen

37% meer inzendingen

SAN voorzitter Paul Geraeds is bijzonder trots om dit te kunnen melden: ”Het zegt duidelijk  iets over de aantrekkende economie waardoor er weer meer nieuwe campagnes gemaakt zijn. Mede dankzij de toegenomen belangstelling van jongere bureaus uit tal van bloedgroepen en de introductie van de nieuwe categorie ‘Smart Idea’ is het aantal ingezonden campagnes voor deelname aan de 27e jaargang…

Verder lezen

Barbera Wolfensberger inspireert

15 januari 2016

Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Barbera Wolfensberger op donderdagavond 14 januari j.l. in het gezellige Mediacafé Pjotr haar kijk gegeven op een gedegen juryproces en de rol die een voorzitter hierin speelt. Een prachtig, gedreven en inspirerend pleidooi als aftrap voor het SAN jureringsseizoen 2015-2016. Hoofdredacteur van het Parool Ronald Ockhuyzen deelde zijn visie op de ontwikkelingen en eisen…

Verder lezen

Alle inzenders SAN Jaarboek 2015

13 januari 2016

In het nieuw te produceren SAN Jaarboek 2015 wordt dit jaar de code voor RTV materiaal en Casestory's op een boekenlegger in de vorm van een USB-sleutel gezet. Wel zo makkelijk voor de juryleden, code altijd bij de hand op de pagina en de case waarmee zij bezig zijn om te beoordelen. Met deze code krijgen de juryleden en ontvangers…

Verder lezen

Op een mooi 2016

30 december 2015

Als je straks op 26 mei 2016 op het podium wilt staan met een SAN Accent, dan moet je nu snel jouw case(s) insturen. Want effectief en creatief reclamewerk verdient een blijvend compliment: een SAN Accent. Reserveer direct via deze website of bel 023-55 40 731 of 020-770 84 81 Vanwege nog lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus…

Verder lezen

Fijne feestdagen…

24 december 2015

Stuur dan snel jouw werk in! Vanwege nog lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus en adverteerders wordt de definitieve sluitingsdatum gesteld op 8 januari 2016. Denk hierbij ook aan inzenden in de overkoepelende categorie Excellent. STUUR JEZELF NAAR EEN SAN ACCENT STUUR JE BESTE WERK NU IN

Verder lezen

Straks ook op het podium…

15 december 2015

SAN Jaarprijzen 2015: de inzender wint.  Effectief en creatief reclamewerk verdiend een blijvend compliment: een SAN Accent. In welke categorie wil jij bekroond worden?  De 11 categorieën 2015, met dit jaar NIEUW de categorie Smart Idea: Business-to-Business, Corporate, Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Smart Idea, Vrije Tijd en de overkoepelende categorie Excellent. De ingezonden personeelscampagnes worden…

Verder lezen

De SAN deelt de 3.322 beste campagnes van de afgelopen 11 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF