Nieuws

Tweede juryronde SAN Jaarboek 2011

4 april 2012

De 109 genomineerde campagnes uit het SAN Jaarboek 2011 hebben in de periode 10 t/m 20 april jl. hun cases gepresenteerd en verdedigd ten overstaan van de SAN jury van hun categorie. De adverteerders hebben samen met hun bureau in deze 2e juryronde - de z.g. Accent juryronde - bij Randstad te Diemen, hun beste beentje voor gezet op weg naar een…

Verder lezen

Nominaties SAN Jaarboek 2011

22 maart 2012

Tijdens de Nominatie jurering op 13, 14 en 15 maart jl. bij SanomaMedia te Hoofddorp - waar ruim 240 juryleden te gast waren - bogen de 11 juryteams zich over de ingezonden campagnes uit het SAN Jaarboek 2011. 109 Nominaties van 312 ingezonden campagnes: Unilever, Albert Heijn, PostNL, SIRE, Vodafone, N=5, TBWA, FHV BBDO en Publicis scoren hoog. Adverteerders die…

Verder lezen

Raoul Heertje stelt zich bloot op

2 maart 2012

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 1 maart jl. met juryleden, sponsors en relaties in het congrescentrum van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN bestuurslid Marcel Joosten het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2011 uitgereikt aan schrijver, comedian en columnist Raoul Heertje.  Raoul Heertje  gaf vervolgens zijn frisse kijk op het gekozen thema van het SAN Jaarboek 2011: ‘Open &bloot’.…

Verder lezen

ABC Nominaties 2011

27 januari 2012

Nieuw dit jaar is dat alle ruim 220 SAN juryleden hun 3 x Top 5 Nominaties kunnen insturen voor de ABC Accenten 2011. Op basis daarvan worden er rekenkundig 3 lijsten gemaakt met de 20 best genomineerden die in alfabetische volgorde de basis is voor de ABC juryleden. Uiterlijk 27 januari 2012 dienen deze binnnen te zijn waarna de ABC…

Verder lezen

SAN Jaarboek 2011 in productie

26 januari 2012

Het 1e exemplaar van het nieuw uit te komen SAN Jaarboek 2011 wordt op 1 maart 2012 uitgereikt aan gastspreker Raoul Heertje, die zijn eigen licht over het gekozen thema “Open &bloot” zal laten schijnen. Deze bijeenkomst exclusief voor SAN juryleden, genodigden en sponsors zal wederom gehouden worden bij het gastvrije NS te Utrecht. De juryleden nemen na afloop het Jaarboek mee naar huis…

Verder lezen

Aanvullend materiaal Jaarboek 2011

18 januari 2012

LET OP deadline 20 januari 2012: stuur snel uw aanvullend materiaal en RTV-Commercials in. Evenals voorgaande jaren zullen er als bijlage een tweetal dvd's worden bijgesloten in het SAN jaarboek 2011 met daarop de ingezonden Radio- en TV-commercials. Ook zg. casestory's van max. 90 sec zijn welkom (handig voor het beter tonen van bijv. online campagnes!). Dit materiaal en eventueel…

Verder lezen

Reserveringen SAN Jaarboek 2011

29 december 2011

Op een Accentrijk 2012. Vanwege lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus en adverteerders wordt de definitieve sluitingsdatum SAN Jaarboek 2011 gesteld op 11 januari 2012. BEL SNEL RSM CO-PUBLISHERS: 020-305 05 50 Of ga naar: http://www.sanaccent.nl/san-jaarboek/reserveer-tijdig-uw-paginas  

Verder lezen

Alle SAN jury’s vol

16 december 2011

Geen plaatsen meer vrij in SAN jury's We zijn blij te kunnen melden dat alle 10 + 1 categorieën voorzien zijn van juryleden. Allen adverteerders en ruim 220 van hen geven hun tijd en kennis aan de SAN en het vak om zo het vak op hoger niveau te tillen. Het SAN bestuur is hen daarvoor zeer erkentelijk!

Verder lezen

Jouw idee in de schijnwerpers?

7 december 2011

Om het marketing/communicatie vak verder te ontwikkelen en aankomend marketing- en communicatietalent een platform te geven, introduceert de SAN de 5 minuten sessies voor studenten. Studenten dagen we uit om met bijzondere, opvallende of baanbrekende ideeën te komen rondom het SAN jaarthema. In een tijdperk van open communicatie, co-creatie en crowdsourcing lijkt de macht volledig bij de consument te komen.…

Verder lezen

Tarieven gelijk gebleven!

20 oktober 2011

Evenals de twee voorgaande jaren zijn de tarieven voor het inzenden niet verhoogd! Naast de gewone paginaprijs is de prijs van een vervolgpagina laag gehouden omdat de SAN op deze manier meer inzenders de mogelijkheid wil bieden om hun ingezonden werk nog beter te tonen. Tevens is er een speciaal extra laag tarief voor de overkoepelende extra categorie Geïntegreerde Communicatie.…

Verder lezen

De SAN deelt de 3.322 beste campagnes van de afgelopen 11 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF