Nieuwsoverzicht

Nieuwsoverzicht

16 december 2016

Slim idee? Inzenden bij Smart Idea!

Smart Idea ofwel een SAN Accent voor een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. Deze categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie) campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedragsdoelstellingen. Het mag een op…

Verder lezen

7 december 2016

De 22 SAN juryvoorzitters

Met trots stellen wij voor: de 22 juryvoorzitters van de 11 vakjury’s die gezamenlijk de ingezonden cases van 2016 gaan beoordelen. Met totaal ruim 220 juryleden, heeft de Stichting SAN de grootste vakjury binnen ons vakgebied! Elke categorie heeft een juryteam bestaande uit: 2 juryvoorzitters, 15 juryleden, 3 studenten marketing…

Verder lezen

1 december 2016

STUUR JEZELF NAAR EEN SAN ACCENT

SAN Accent: de prijs die het bewijst De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij adverteerders. Onafhankelijk, ervaren en deskundig. Waardoor een SAN…

Verder lezen

1 december 2016

AANMELDEN VOOR SAN NKOTB 2016

JONGE BUREAUS MAX. 3 JAAR OUD KUNNEN ZICH NU AANMELDEN VOOR SAN NEW KIDS ON THE BLOCK 2016 Twee jaar geleden hebben de ‘Founding fathers’ namelijk het vakblad FONK (Nicolette Hulsebos) en het adviesbureau B&BA | Brand & Business Architects (Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen) de SAN benaderd om de…

Verder lezen

11 november 2016

Kijkje in de keuken winnaars ABC en SAN NKOTB 2015

Op een drukbezochte bijeenkomst op donderdagmiddag 10 november 2016 in Mediacafé Pjotr van SAN hoofdsponsor De Persgroep Nederland gaven de winnaars van de ABC Accenten 2015 en de winnaar SAN New Kids on the Block Accent 2015 een kijkje in hun keuken. Exclusief voor adverteerders en SAN juryleden. Vier succesformules…

Verder lezen

31 oktober 2016

Inzenden cases SAN Jaarboek 2016

De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatie professionals die werkzaam zijn bij adverteerders.  Elke categorie heeft zijn winnaars, dit zijn de 11 categorieën 2016: Business-to-Business, Corporate…

Verder lezen

31 oktober 2016

Start SAN seizoen met een nieuw logo en huisstijl

Na 28 jaar introduceert de SAN voor het eerst een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De wens was duidelijk; Een logo dat de SAN weerspiegelt – modern en fris, met de verwijzing naar de A van het Accent en onze achterban de Adverteerders. Het moest een menselijk aspect krijgen,…

Verder lezen

21 september 2016

SAN benoemt twee nieuwe bestuursleden

Léontine Admiraal (PwC) en Ron Schneider (NS); treden beiden toe tot het bestuur van de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland. Zij volgen hiermee de afgetreden bestuursleden Alex Phaff en Florien Vaessen op. Ron is in het dagelijks leven Hoofd Consumentenmarkt bij NS Reizigers en vanuit zijn functie verantwoordelijk voor marketing…

Verder lezen

21 september 2016

Half oktober alle info up-to-date voor inzenden cases 2016

Graag nog even geduld, maar vanaf half oktober 2016 zal de SAN website weer helemaal up-to-date zijn met alle relevante informatie die je nodig hebt om jouw cases van het jaar 2016 in te sturen om te worden gejureerd. Vanaf begin november kun je daadwerkelijk reserveren want als je wilt…

Verder lezen

3 juni 2016

Extra SAN Accent bestellen en zomerreces SAN kantoor

De SAN reikt elk jaar de felbegeerde SAN Accenten uit. Dit is een fraai vormgegeven kubus, afmetingen 78 x 78 x 78 mm en vervaardigd van RVS met daarin gegraveerd de namen van het betreffende adverteerder en het bureau c.q. de bureaus die hebben meegewerkt aan de case. Zowel de adverteerder als het…

Verder lezen
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken