Cloud

Cloud

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KPN
Bureau
Ogilvy & Mather Amsterdam
Jaar
2014
Paginanummer
49

Doelstelling

Versterken imago KPN als leidende speler in de ICT-markt door het creëren van thought leadership rondom clouddiensten.

Doelgroep

Directeur/eigenaar of de IT-manager, CIO & CFO bij grotere bedrijven.

Concept

Met de NSA en Snowden vers in het geheugen, is er groeiende aandacht rondom de veiligheid van data. Bedrijfsdata op onbekende servers, laptops en USB-sticks bewaren en delen is echter ook allesbehalve veilig. Een actuele zorg waarop we inspeelden door de simpele gewetensvraag te stellen: 'Weet u wie er bij uw data kan?' Dankzij een betrouwbaar netwerk en datacenters in Nederland biedt KPN uitkomst met cloudoplossingen die data toegankelijk en veilig houden.

Media- en middelenstrategie

De vraag kwam overal terug, zowel via radio, outdoor, print en online als via eDM en in de KPN XL winkels, waar de doelgroep ook het aanbod kreeg om Opslag Online gratis te proberen. De gewetensvraag wist bovendien te zorgen voor de nodige PR, van dialoog met opinion leaders zoals Brenno de Winter tot aan hernieuwde discussie in de Tweede Kamer toe.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken